Kilka tygodni temu miałem wątpliwą przyjemność kupić w sklepie INTERFORST sztycę do korowarki hsq. Zapłaciłem. I... na korespondencję mailową odpowiada automat, telefonów nie odbierają. Kasy nie ma, sztycy nie ma.
Czy ktoś zetknął się z tą firmą i jakie macie o niej zdanie - bo moje jest jak najgorsze.
Tak długo? Coś nie teges jest... Jednak sklep istnieje faktycznie, ma adres i salon. Myślę, że wypada pomyśleć o kontakcie osobistym jeśli masz w miarę niedaleko...
"Słowa mają ogromną moc, więc naszą powinnością jest te słowa kontrolować. Inaczej mogą zdziałać wiele zła" - Mordimer Madderdin
Kwestia skali. Drwalniku - od 8 kwietnia to bym piechotą doszedł wte i wewte - choć to ok. 640 km w jedną stronę
Po prostu firma kant i oszust. Bo nawet na maile nie odpowiadają. A telefon... pewnie im się dzwonek w aparacie zepsuł bo nikt nie podnosi słuchawki (074 851 48 36).
Chrobry2 pisze:pewnie im się dzwonek w aparacie zepsuł bo nikt nie podnosi słuchawki (074 851 48 36).
A próbowałeś na te numery, które podają na stronie?
Specjalista d/s sprzedaży
Grzegorz Borensztajn kom. 509-465-303
kom. 509 465 304 email: biuro@interforst.pl
"Słowa mają ogromną moc, więc naszą powinnością jest te słowa kontrolować. Inaczej mogą zdziałać wiele zła" - Mordimer Madderdin
Nie wiem czy ta dyskusja miała na to wpływ, ale dzisiaj wreszcie towar przyszedł - po 46 dniach.
To tak ku przestrodze innych klientów tej firmy.
Ale odpowiedzi na kilka maili w dć. nie ma.