Awaria Patrola rocznik 1998

Samochody terenowe, testy, opinie, informacje...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Śmietan
dyrektor generalny
dyrektor generalny
Posty: 22661
Rejestracja: czwartek 11 maja 2006, 09:17
Lokalizacja: Floryda

Post autor: Śmietan »

Mam pytanie. Dzisiaj normalnie odpaliłem Patrola ojca rocznik 1998. Wszystko cacy, ale... Naciskając pedał gazu samochód nie reagował. Zupełnie. Dopiero po jakimś czasie zaskoczył (jakieś 15 minut). Dodatkowo cały czas paliło się po wyłączeniu silnika prawe światło postojowe (światła wyłączone). Elektryka padła?
textor
podleśniczy
podleśniczy
Posty: 272
Rejestracja: środa 07 sty 2009, 15:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: textor »

To chyba GR Y60 i gaz na lince, diesel więc nie jestem pewien czy elektryka miała wpływ na pracę silnika (nie wiem jak jest sterowana pompa). Drugi objaw, to jednak jakieś zwarcie nie wiadomo jednak czy oba objawy miały coś wspólnego. Auto pewnie trochę stało więc nie wiadomo czy objaw się powtórzy.
U mnie zaczęło wariować oświetlenie wnętrza (pewnie wilgoć), nie mam czasu zajrzeć i wyjąłem bezpiecznik :lol: U Ciebie to raczej nie wchodzi w rachubę.
Awatar użytkownika
Śmietan
dyrektor generalny
dyrektor generalny
Posty: 22661
Rejestracja: czwartek 11 maja 2006, 09:17
Lokalizacja: Floryda

Post autor: Śmietan »

Auto nie stało za długo, bo nie dłużej jak 18 godzin. Deszcz i wilgoć może swoje zrobić. Dodam, że dojechało bezobjawowo do domu. Dopiero dzisiaj 'coś' się porobiło.
Awatar użytkownika
góral bagienny
wiceminister
wiceminister
Posty: 33826
Rejestracja: sobota 07 cze 2008, 12:41

Post autor: góral bagienny »

Śmietan pisze:samochód nie reagował
Śmietan pisze:dzisiaj 'coś' się porobiło
Tak to jest z ropniakami... W benzyniaku to nie do pomyślenia! :wink:
' :doh: P O E Z J A , G Ł U P K U ! ! ! :doh:
textor
podleśniczy
podleśniczy
Posty: 272
Rejestracja: środa 07 sty 2009, 15:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: textor »