Chciałbym zostać strażnikiem leśnym

Ochrona mienia w Lasach Państwowych...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
markwood
początkujący
początkujący
Posty: 123
Rejestracja: czwartek 16 lut 2006, 13:51

Chciałbym zostać strażnikiem leśnym

Post autor: markwood »

Chciałbym zostać strażnikiem leśnym--może ktoś wie jak dostać się do straży leśnej...jak to wygląda w praktyce...
(jestem studentem leśnictwa)

darz bór





Awatar użytkownika
kater
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 4494
Rejestracja: piątek 03 lut 2006, 16:54

Post autor: kater »

W praktyce to najpierw musisz być zatrudniony w jednostce LP ( np. w nadleśnictwie).
Do strażnika leśnego długa droga - musi być wolne miejsce, jak już jest , to odbywa się szereg różnych szkoleń ( od znajomości przepisów prawa do umiejętności posługiwania się bronią).
Awatar użytkownika
drwalnik
Admin
Admin
Posty: 77788
Rejestracja: wtorek 13 lip 2004, 00:00
Lokalizacja: z drewna
Kontakt:

Post autor: drwalnik »

... potzrebni są sprawni ale i mądrzy strażnicy ... sito powinno być drobne, bo to bardzo odpowiedzialne stanowisko i niebezpieczne ...
... (VIA/RT) nie oznacza moich poglądów ani poparcia dla cytowanych treści...
"wszystko co słyszymy jest opinią, nie faktem. wszystko co widzimy jest punktem widzenia, nie prawdą" - marek aureliusz
Awatar użytkownika
kater
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 4494
Rejestracja: piątek 03 lut 2006, 16:54

Post autor: kater »

Praca strażnika leśnego podobna jest do pracy policjanta, przez to nie jest się zbyt lubianym w społeczeństwie. :|
Awatar użytkownika
drwalnik
Admin
Admin
Posty: 77788
Rejestracja: wtorek 13 lip 2004, 00:00
Lokalizacja: z drewna
Kontakt:

Post autor: drwalnik »

kater pisze:Praca strażnika leśnego podobna jest do pracy policjanta, przez to nie jest się zbyt lubianym w społeczeństwie.
... może nie całym społeczeństwie, ale coś w tym jest :D ...
... (VIA/RT) nie oznacza moich poglądów ani poparcia dla cytowanych treści...