Harwestery - szukam pomocy

Maszyny, urządzenia, narzędzia leśne...

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
mzabicka.s3
początkujący
początkujący
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek 24 maja 2010, 17:31
Lokalizacja: Białystok

Harwestery - szukam pomocy

Post autor: mzabicka.s3 »

Witam, jestem studentką techniki rolniczej i leśnej, na zaliczenie semestru muszę zrobić pracę na temat: "Harwestery. Przegląd konstrukcji, budowa, zasada działania i zastosowanie" i szukam jakichkolwiek informacji na ten temat. W internecie znalazłam co nieco o harwesterach ale to jednak za mało :( Może mógłby ktoś podzielić się jakimiś materiałami z tej dziedziny? Z góry dziękuję za pomoc :)
Awatar użytkownika
j24
Admin
Admin
Posty: 22763
Rejestracja: wtorek 25 lis 2008, 20:16
Lokalizacja: Wlk. Ks. Maz.

Post autor: j24 »

O użyciu harvestera był już na naszym Forum temat:
http://www.forum.lasypolskie.pl/viewtop ... =harvester

O budowie itp. może dowiesz się czegoś u przedstawicieli poszczególnych producentów, albo może coś będą wiedzieć w Ośrodku Szkoleniowym Operatorów Maszyn Leśnych, powstałym na terenie Nadleśnictwa Gidle w 2008 roku ? :?:

Poniżej link do tej szkoły:
http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/gidle/96283
Nie troszczcie się więc zbytnio o jutro, bo jutrzejszy dzień sam o siebie troszczyć się będzie. Dosyć ma dzień swojej biedy. (Mt 6,34)
adamoski
początkujący
początkujący
Posty: 39
Rejestracja: wtorek 04 gru 2007, 21:11
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: adamoski »

Witam.
Proponuję udać się do biblioteki i poprosić o:
-biblioteczka leśniczego nr. 293,294
-,,Model maszynowego pozyskiwania drewna w zrównoważonym leśnictwie polskim" dr Tadeusza Moskalika z SGGW. Polecam szczególnie tą pozycję. W 2007 pisałem magisterkę z maszynowego pozyskiwania, przyznam że zjadłem na tym temacie zęby, przeryłem wiele publikacji i jest to jedyna praca, która traktuje całościowo temat.
-czasopisma leśne a w szczególności Las Polski, proszę przeglądać numery od 90roku...
Powodzenia.
adamoski