Nawet łatwiej, nie mam utraty mocy na kołach w momencie zmiany biegu (ważne pod górkę i w błocie). Przy 4,7l proponuję nie włączać reduktora, zblokować biegi do drugiego biegu (w cięższym terenie). Reduktor raczej nie będzie potrzebny, tam gdzie trzeba go użyć raczej nie zawitacie tym autem Jeżeli ma ( bo nie pamiętam, która skrzynia tam siedzi ) opcję "full time" i "part time" przy dźwigni reduktora, to włącz tę pierwszą. W razie zakopania się w żadnym wypadku nie szarpcie stalową liną (lubią szumieć uszczelki w drzwiach po takiej akcji ). Proponuję też włączyć "sport" w automacie (będzie kręcił do wyższych obrotów przy zmianie biegów). Ja od dłuższego czasu kulam się automatem (w terenówce) po lesie. Super wygodaSten pisze:właściciel nigdy nie jeździł w terenie, a ja i owszem, ale nigdy automatem
Hobby, ale zgłową!
Moderator: Moderatorzy
- Domator
- zastępca nadleśniczego
- Posty: 3011
- Rejestracja: wtorek 23 maja 2006, 18:15
- Lokalizacja: nie wiem
Domator Wielkie Dzięki. Już jestem znacznie mądrzejszy. Jakbym miał jakieś szczegółowsze pytanka już z testów to pozwolę sobie Tobie pomarudzić na pw.
"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było."
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
Jeżdżę ostatnio Hondą Passport z automatem. Nie widzę problemów. Jest jedna różnica w stosunku do GAZ-a jakim jeździłem wcześniej: w GAZ-ie można było w ruchu wrzucić oba napędy, a w Hondzie trzeba się zatrzymać i wrzucić najpierw Neutral.
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
- Domator
- zastępca nadleśniczego
- Posty: 3011
- Rejestracja: wtorek 23 maja 2006, 18:15
- Lokalizacja: nie wiem
Zero problemu, ujeżdżaliśmy kiedyś Jeepa Grand Cherokee 5,9 l, zabawa była przednia.Sten pisze:Jakbym miał jakieś szczegółowsze pytanka już z testów to pozwolę sobie Tobie pomarudzić na pw.
Przed próbami proponuję przełączyć wskazania chwilowego zużycia paliwa z litrów na galony, pali tyle samo, ale wskazania blisko 4 razy niższe nie stresują. W litrach dochodziliśmy do 99..... (bo wskaźnik 2-cyfrowy ) w galonach do 32..........
Choć nie było to wskazane Jednak reduktor (potocznie nazywano tak skrzynię rozdzielczo - redukcyjną) w dobrym stanie i niezbyt wielka prędkość pozwalały na takie ruchypiotrk pisze:w GAZ-ie można było w ruchu wrzucić oba napędy,
Tak mają wszystkie terenówki z automatem. W moich dotychczasowych trzech terenówkach z automatem też tak było.piotrk pisze:w Hondzie trzeba się zatrzymać i wrzucić najpierw Neutral.
ze strony użytkowników sam.4x4-off-road
-W ostatni weekend rozpoczęliśmy układanie trasy w nowym terenie , oj będzie się działo
leśniczy jak z nami jeździł to tylko się za głowę łapał i stwierdzał " po co ja wam to pokazywałem" po czym uciekał z auta twierdząc że zobaczy co jest jeszcze przed nami
-może kiedyś napiszą, że jak ich leśnik przewiózł to chcieli uciec z auta
-W ostatni weekend rozpoczęliśmy układanie trasy w nowym terenie , oj będzie się działo
leśniczy jak z nami jeździł to tylko się za głowę łapał i stwierdzał " po co ja wam to pokazywałem" po czym uciekał z auta twierdząc że zobaczy co jest jeszcze przed nami
-może kiedyś napiszą, że jak ich leśnik przewiózł to chcieli uciec z auta
Na terenie n-ctwa Drawsko w tym roku organizowany był rajd "Poland - Trophy". Komandorem tegoż był znany skąd inąd Arek Pawełek. Jak sądzę w tymże n-ctwie mieć muszą wszelkie niezbędne kwitki i papiórki, które organizatorzy spłodzili organizując ten rajd. Uczestniczyło w nim coś koło 150 załóg (autka i quady) Widziałem fotki i powiem, że stopień trudności zrobił na mnie wrażenie wielkie.Jarek pisze:Więc pytanie nadal aktualne.
"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było."
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa