Hobby, ale zgłową!

Samochody terenowe, testy, opinie, informacje...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Domator
zastępca nadleśniczego
zastępca nadleśniczego
Posty: 3011
Rejestracja: wtorek 23 maja 2006, 18:15
Lokalizacja: nie wiem

Post autor: Domator »

Sten pisze:właściciel nigdy nie jeździł w terenie, a ja i owszem, ale nigdy automatem
Nawet łatwiej, nie mam utraty mocy na kołach w momencie zmiany biegu (ważne pod górkę i w błocie). Przy 4,7l proponuję nie włączać reduktora, zblokować biegi do drugiego biegu (w cięższym terenie). Reduktor raczej nie będzie potrzebny, tam gdzie trzeba go użyć raczej nie zawitacie tym autem :wink: Jeżeli ma ( bo nie pamiętam, która skrzynia tam siedzi 8) ) opcję "full time" i "part time" przy dźwigni reduktora, to włącz tę pierwszą. W razie zakopania się w żadnym wypadku nie szarpcie stalową liną (lubią szumieć uszczelki w drzwiach po takiej akcji :mg: ). Proponuję też włączyć "sport" w automacie (będzie kręcił do wyższych obrotów przy zmianie biegów). Ja od dłuższego czasu kulam się automatem (w terenówce) po lesie. Super wygoda :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Sten
prezydent
prezydent
Posty: 170015
Rejestracja: czwartek 13 gru 2007, 18:40
Lokalizacja: Łuh

Post autor: Sten »

Domator Wielkie Dzięki. Już jestem znacznie mądrzejszy. Jakbym miał jakieś szczegółowsze pytanka już z testów to pozwolę sobie Tobie pomarudzić na pw.
"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było."
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
Awatar użytkownika
Piotrek
Admin
Admin
Posty: 105109
Rejestracja: sobota 28 maja 2005, 00:00
Lokalizacja: ze wsząd
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

Jeżdżę ostatnio Hondą Passport z automatem. Nie widzę problemów. Jest jedna różnica w stosunku do GAZ-a jakim jeździłem wcześniej: w GAZ-ie można było w ruchu wrzucić oba napędy, a w Hondzie trzeba się zatrzymać i wrzucić najpierw Neutral.
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Awatar użytkownika
Domator
zastępca nadleśniczego
zastępca nadleśniczego
Posty: 3011
Rejestracja: wtorek 23 maja 2006, 18:15
Lokalizacja: nie wiem

Post autor: Domator »

Sten pisze:Jakbym miał jakieś szczegółowsze pytanka już z testów to pozwolę sobie Tobie pomarudzić na pw.
Zero problemu, ujeżdżaliśmy kiedyś Jeepa Grand Cherokee 5,9 l, zabawa była przednia.
Przed próbami proponuję przełączyć wskazania chwilowego zużycia paliwa z litrów na galony, pali tyle samo, ale wskazania blisko 4 razy niższe nie stresują. W litrach dochodziliśmy do 99..... (bo wskaźnik 2-cyfrowy :mg: :mg: ) :cry: w galonach do 32..........
piotrk pisze:w GAZ-ie można było w ruchu wrzucić oba napędy,
Choć nie było to wskazane :wink: Jednak reduktor (potocznie nazywano tak skrzynię rozdzielczo - redukcyjną) w dobrym stanie i niezbyt wielka prędkość pozwalały na takie ruchy :wink:
piotrk pisze:w Hondzie trzeba się zatrzymać i wrzucić najpierw Neutral.
Tak mają wszystkie terenówki z automatem. W moich dotychczasowych trzech terenówkach z automatem też tak było.
Obrazek
kanty
początkujący
początkujący
Posty: 127
Rejestracja: wtorek 20 lut 2007, 21:06
Lokalizacja: miasteczko

Post autor: kanty »

ze strony użytkowników sam.4x4-off-road
-W ostatni weekend rozpoczęliśmy układanie trasy w nowym terenie , oj będzie się działo
leśniczy jak z nami jeździł to tylko się za głowę łapał i stwierdzał " po co ja wam to pokazywałem" po czym uciekał z auta twierdząc że zobaczy co jest jeszcze przed nami
-
może kiedyś napiszą, że jak ich leśnik przewiózł to chcieli uciec z auta :wink:
Awatar użytkownika
Domator
zastępca nadleśniczego
zastępca nadleśniczego
Posty: 3011
Rejestracja: wtorek 23 maja 2006, 18:15
Lokalizacja: nie wiem

Post autor: Domator »

kanty pisze:-może kiedyś napiszą, że jak ich leśnik przewiózł to chcieli uciec z auta :wink:
Znam takie przypadki :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Sten
prezydent
prezydent
Posty: 170015
Rejestracja: czwartek 13 gru 2007, 18:40
Lokalizacja: Łuh

Post autor: Sten »

Jarek pisze:Więc pytanie nadal aktualne.
Na terenie n-ctwa Drawsko w tym roku organizowany był rajd "Poland - Trophy". Komandorem tegoż był znany skąd inąd Arek Pawełek. Jak sądzę w tymże n-ctwie mieć muszą wszelkie niezbędne kwitki i papiórki, które organizatorzy spłodzili organizując ten rajd. Uczestniczyło w nim coś koło 150 załóg (autka i quady) Widziałem fotki i powiem, że stopień trudności zrobił na mnie wrażenie wielkie.
"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było."
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
ODPOWIEDZ