Mój wielki sen o lesie

Kto nie chciałby być właścicielem lasu, ale to nie jest takie proste...

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
magus
początkujący
początkujący
Posty: 2
Rejestracja: piątek 18 lip 2008, 15:02
Lokalizacja: Krakow

Mój wielki sen o lesie

Post autor: magus »

Witam zalesionych :)

Jestem wielkim milosnikiem lasow. Moim wielkim marzeniem jest miec wlasny las. Nawet sie pojawily pewne szanse, ale ...
Moim pomyslem jest kupic las i troche gruntu rolnego na wybudowanie gospodarstwa (budynek mieszkalny oraz gospodarcze, nie chce nawet probowac odlesniac w celu wybudowania domu) i moze zalozenie niewielkiego sadu. Nie zamierzam produkowac na wielka skale, ale mysle tez o ewentualnej dzialalnosci agroturystycznej (jedna z atrakcji bylaby praca w sadzie i lesie).
Niestety nie mam zadnych uprawnien - jestem praktykujacym informatykiem (po studiach wyzszych).

Pytanie zasadnicze jest wiec jakie uprawniena musze nabyc? Czy wogole jest sens sie w to pakowac - zbyt wielkich funduszy nie mam, ale moze da sie zdobyc jakies dotacje, preferencyjne kredyty itp.?

pozdrowka dla wszystkich zakreconych na punkcie lasow
Awatar użytkownika
Seeman
leśniczy
leśniczy
Posty: 607
Rejestracja: piątek 04 maja 2007, 10:02
Kontakt:

Post autor: Seeman »

A Ty chcesz od Państwa las kupować? Zapomnij... lepiej poszukaj sporej łąki u chłopa, kup od niego, nawet z paręnaście hektarów gdzie są już jakieś kępy roslinności i część własnym sumptem sobie zalesiaj a resztę zostaw pod agroturystykę typu konie/staw/others. Taniej i nie osiwiejesz przed 40-ką. ;) Tyle, że na prawdziwy las załapią się Twoje wnuki, ale lepsze to, niż nic. ;)
Glaca
dyrektor regionalny
dyrektor regionalny
Posty: 6954
Rejestracja: czwartek 21 cze 2007, 13:18
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Glaca »

Aby się napić piwa nie musisz kupować całego browaru :mg: