Magister w Krakowie

Technikum, liceum profilowane, studia leśne i przyrodnicze...

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Misieq
początkujący
początkujący
Posty: 68
Rejestracja: poniedziałek 06 kwie 2015, 00:43
Lokalizacja: Dziki Wschód

Magister w Krakowie

Post autor: Misieq »

Witam wszystkich otóż jestem świeżo upieczonym inżynierem po UP Poznań. Mam pytanie odnośnie studiów magisterskich w Krakowie.Póki co dochodzą mnie słuchy,że kolorowo nie jest szczególnie z takich przedmiotów jak urządzanie,hodowla,transport,fitosocjologia,fitopatologia oraz słyszałem nieciekawe rzeczy o doświadczalnictwie oraz biometrii. Czy może ktoś się wypowiedzieć,bo z jednej strony nie chce zostawać w Poznaniu a z drugiej jak słyszę że są problemy w Krakowie to mnie to przeraża wręcz zniechęca.
Fichtel
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 4264
Rejestracja: środa 15 paź 2008, 20:02
Lokalizacja: las-y

Post autor: Fichtel »

A to chcesz się nauczyć czy "zaliczyć:...? :wink:
DT=>Podleśniczy<=>Leśniczy
"Co się polepszy, to się popieprzy. Co się zbuduje, to się zrujnuje. Co się ustali, to się obali. Polak musi mieć łeb i dupę ze stali."
Naj
dyrektor generalny
dyrektor generalny
Posty: 24829
Rejestracja: czwartek 20 mar 2008, 20:08
Lokalizacja: PL

Post autor: Naj »

Lepiej zostań w P.
Awatar użytkownika
Rak
leśniczy
leśniczy
Posty: 565
Rejestracja: poniedziałek 02 wrz 2013, 15:29
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży

Post autor: Rak »

Naj pisze:Lepiej zostań w P.
Dokładnie :brawo:
Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak, by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego.
Piotr I Aleksjejewicz Wielki
(prawdopodobnie)
Naj
dyrektor generalny
dyrektor generalny
Posty: 24829
Rejestracja: czwartek 20 mar 2008, 20:08
Lokalizacja: PL

Post autor: Naj »

Jeżeli nie masz szans na Warszawę :P
Misieq
początkujący
początkujący
Posty: 68
Rejestracja: poniedziałek 06 kwie 2015, 00:43
Lokalizacja: Dziki Wschód

Post autor: Misieq »