Praca za granicą

Pieniądze nie tylko w lasach są ważne...

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
theforest
początkujący
początkujący
Posty: 2
Rejestracja: środa 06 kwie 2016, 13:29

Praca za granicą

Post autor: theforest »

Witam serdecznie. Jestem studentem 1 roku leśnictwa w Krakowie. Mam jednak coraz większe wątpliwości co do właściwego wyboru studiów. Zniechęca mnie perspektywa małych szans na zatrudnienie oraz niskich zarobków. Czy istnieje realna szansa na znalezienie pracy poza granicami kraju? Czy może zamiast szlifować język lepiej zmienić kierunek studiów. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Sten
prezydent
prezydent
Posty: 169948
Rejestracja: czwartek 13 gru 2007, 18:40
Lokalizacja: Łuh

Post autor: Sten »

Rozejrzyj się po rynku pracy i póki nie jest za późno, wybierz kierunek, po którym masz spore szanse na zatrudnieniu w kraju ...
"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było."
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
Awatar użytkownika
Piotrek
Admin
Admin
Posty: 105063
Rejestracja: sobota 28 maja 2005, 00:00
Lokalizacja: ze wsząd
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

theforest pisze:Czy może zamiast szlifować język lepiej zmienić kierunek studiów.
Stanowczo tak. Ale raczej w brzmieniu: szlifować język I zmienić kierunek studiów :)
Niedawno mój kolega skończył robotykę na Politechnice Łódzkiej. Od razu po studiach dostał pracę w Luleå University of Technology i do dziś tam siedzi chwaląc sobie wielce i Szwecję, i miasto w którym mieszka, i wreszcie pracę :)
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Salomodeusz
początkujący
początkujący
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek 14 mar 2016, 23:30

Post autor: Salomodeusz »