Leśny portal informacyjny - Lasy polskie Forum dyskusyjne
nie tylko o lasach, nie tylko dla leśników

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Ściągnięcie samochodu z USA
Autor Wiadomość
off-legal 
Nadleśniczy
Wojtek



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Cze 2014
Posty: 4820
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2017-10-06, 11:43   

Może poczekam z Parchem, dużo do zabytkowego już mu nie brakuje.
_________________
Nie ma za dużych opon - jest tylko za mały lift !
 
 
Rafał i Ania 
Zastępca Nadleśniczego



Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 2974
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2018-01-13, 00:34   

6556cm3?
_________________
Siedzą na Wall Street panowie z pejsami
mozolnie pracują nad zerami
do zera wciąż doliczają zera
to się nazywa finansjera (G.M.)
 
 
off-legal 
Nadleśniczy
Wojtek



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Cze 2014
Posty: 4820
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-01-15, 08:20   

Rafał i Ania napisał/a:
6556cm3?

Pytasz o swap'a w Parchu ? ;)
Bardziej ekonomiczne wydaje się M57n z BMW -> nie trzeba się bać tego silnika, "n"-ki szły na rynki z kiepskimi paliwami.
No i jeśli oryginalny troll miał 3.0 pod maską, to nie trzeba nawet przeglądu robić rozszerzonego, czy ubezpieczalni informować - obowiązek jest tylko przy zmianie paliwa/pojemności(+/- ileś procent), a to tutaj pozostaje bez zmian. Zmienia się tylko producent silnika :P
A swap'y od Karłowicza to wolałbym chyba diesla 6.2 (brak na stanie, trzeba "polować" na okazję od US Army) -> też V8, ale wolnossące, wolniej do 100ki, ale poootężny dół :) (obroty jałowe chyba coś koło 380 rpm są, od 400 już jedzie, max. moment coś koło 2k rpm :] ).
Albo też nówkę Nissanowską -> 4.2 + turbo, K. co jakiś czas sprowadza partię z Japonii.
Ewentualnie jakiś LS od Corvety też byłby fajny :) (chociaż trzeba by gazować, ale chyba od K. jakaś benzyna od Chevy 5.7/5.2 wychodzi najtaniej w zakupie i ekspl.)
_________________
Nie ma za dużych opon - jest tylko za mały lift !
 
 
Rafał i Ania 
Zastępca Nadleśniczego



Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 2974
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2018-01-22, 22:26   

off-legal napisał/a:
Rafał i Ania napisał/a:
6556cm3?

Pytasz o swap'a w Parchu ? ;)
Bardziej ekonomiczne wydaje się M57n z BMW -> nie trzeba się bać tego silnika, "n"-ki szły na rynki z kiepskimi paliwami.
No i jeśli oryginalny troll miał 3.0 pod maską, to nie trzeba nawet przeglądu robić rozszerzonego, czy ubezpieczalni informować - obowiązek jest tylko przy zmianie paliwa/pojemności(+/- ileś procent), a to tutaj pozostaje bez zmian. Zmienia się tylko producent silnika :P
A swap'y od Karłowicza to wolałbym chyba diesla 6.2 (brak na stanie, trzeba "polować" na okazję od US Army) -> też V8, ale wolnossące, wolniej do 100ki, ale poootężny dół :) (obroty jałowe chyba coś koło 380 rpm są, od 400 już jedzie, max. moment coś koło 2k rpm :] ).
Albo też nówkę Nissanowską -> 4.2 + turbo, K. co jakiś czas sprowadza partię z Japonii.
Ewentualnie jakiś LS od Corvety też byłby fajny :) (chociaż trzeba by gazować, ale chyba od K. jakaś benzyna od Chevy 5.7/5.2 wychodzi najtaniej w zakupie i ekspl.)


ja choruję na GC 5,7 hemi 8) na razie tylko 4,7 PT ale daje radę.
_________________
Siedzą na Wall Street panowie z pejsami
mozolnie pracują nad zerami
do zera wciąż doliczają zera
to się nazywa finansjera (G.M.)
 
 
off-legal 
Nadleśniczy
Wojtek



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Cze 2014
Posty: 4820
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-01-23, 09:16   

4.7 PT to chyba V8 w WJ ? Też super silnik. Masz Quadra Drive z vari-lockami ?
Mi niewiele brakowało a wziąłbym ZJ 5.9, ale tam jest problem z wepchnięciem wyciągarki i wahałem się między "najnerem" a V6 4.0. Osobna sprawa to ZJ 5.2 (też V8) można bezproblemowo z Commandera/późniejszych GC przełożyć mosty (przy 5.9 i 4.0 trzeba w mostach przełożenia nietypowe robić - cena razy 2). Blokady z Commandera obsłużą chyba większe koła (do 34"), dla tychz GC max już to 31-32"(przy MT, lekkie AT jakiś 1" więcej). Jakoś nie mogłem się zdecydować który wybrać, więc wziąłem Parcha :P
_________________
Nie ma za dużych opon - jest tylko za mały lift !
 
 
Rafał i Ania 
Zastępca Nadleśniczego



Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 2974
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2018-01-28, 23:07   

off-legal napisał/a:
4.7 PT to chyba V8 w WJ ? Też super silnik. Masz Quadra Drive z vari-lockami ?


Tak .Klasyczna Quadra Drive
z tym WJ i WG to jest głupia sprawa bo WJ ponoć szły na USA a WG na Europe i robili w Austrii. Ja mam tego z Austri ale WJ, a pominąc to.
_________________
Siedzą na Wall Street panowie z pejsami
mozolnie pracują nad zerami
do zera wciąż doliczają zera
to się nazywa finansjera (G.M.)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Korzystanie z forum bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać ustawień cookies w przeglądarce. Więcej - regulamin forum.