Ściągnięcie samochodu z USA

Samochody terenowe, testy, opinie, informacje...

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Capricorn
Admin
Admin
Posty: 67138
Rejestracja: czwartek 14 lis 2013, 22:18

Post autor: Capricorn »

Gratulacje. Jest się czym chwalić :) :beer:
"Słowa mają ogromną moc, więc naszą powinnością jest te słowa kontrolować. Inaczej mogą zdziałać wiele zła" - Mordimer Madderdin
borowiak

Post autor: borowiak »

Teraz na dwa miesiące na podnośnik dwukolumnowy i praca polegająca na czyszczeniu i konserwowaniu podwozia, potem jeszcze drobiazgi polegające na doprowadzeniu do ideału komory silnikowej.............
No i jeszcze na koniec będzie niespodzianka...
Awatar użytkownika
Sten
prezydent
prezydent
Posty: 170009
Rejestracja: czwartek 13 gru 2007, 18:40
Lokalizacja: Łuh

Post autor: Sten »

Robi wrażenie. Gratuluję Ci :brawo: :beer:
"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było."
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
borowiak

Post autor: borowiak »

Z niedzielnego spotu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Blues Brothers
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 5591
Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 17:46

Post autor: Blues Brothers »

borowiak, no ładny, ładny :spoko: a tak przy okazji, czy w najbliższym czasie, jest jakaś poważniejsza amerykańska impreza na zachodzie ? Byłem w zeszłym roku w Miliczu, spotkałem pewnych handlarzy którzy są ponoć zawsze i wszędzie :shock: a mam sprawę.....
Awatar użytkownika
off-legal
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 4893
Rejestracja: czwartek 05 cze 2014, 08:11
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: off-legal »

Super wygląda :)
Nie ma za dużych opon - jest tylko za mały lift !
borowiak

Post autor: borowiak »

Blues Brothers pisze:czy w najbliższym czasie, jest jakaś poważniejsza amerykańska impreza na zachodzie ?
Co rozumiesz pod pojęciem zachód? Będą imprezy w Miliczu, Bożejewiczkach (okolice Żnina), Ostrzycach (okolice Kościerzyny).
Awatar użytkownika
Blues Brothers
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 5591
Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 17:46

Post autor: Blues Brothers »

Od Kołobrzegu do Jeleniej Góry
borowiak

Post autor: borowiak »

Taka sytuacja znajomego.... ;) Strach jeździć AmCarem ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Blues Brothers
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 5591
Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 17:46

Post autor: Blues Brothers »

W kijance obok, padł silnik i chłopaki patrzą jak bu tu przekładkę zrobić :lol:
borowiak

Post autor: borowiak »

Ciekawe jest to, że nie dali rady podłączyć analizatora spalin do podwójnego wydechu.... Mandat za brak pasów ;)
Awatar użytkownika
Piotrek
Admin
Admin
Posty: 105100
Rejestracja: sobota 28 maja 2005, 00:00
Lokalizacja: ze wsząd
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

Wygląda jakby sobie wokół niego jakiś kurs czy szkolenie zrobili. :lol:
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

borowiak

Post autor: borowiak »

Tak właśnie było, zbierali się na szkolenie i się "napatoczył" ;) Strach moim wyjechać ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
off-legal
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 4893
Rejestracja: czwartek 05 cze 2014, 08:11
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: off-legal »

borowiak pisze:Tak właśnie było, zbierali się na szkolenie i się "napatoczył" ;) Strach moim wyjechać ;)
Hej, jeśli można wiedzieć: skończyło się na mandacie z pasy, czy jeszcze coś się jeszcze czepiali ?
Spaliny sprawdzali w ramach szkolenia ? Bo widzę że auto na żółtych blachach - wtedy testy chyba w ogóle nie obowiązują ?
Nie ma za dużych opon - jest tylko za mały lift !
borowiak

Post autor: borowiak »

Nie dali rady sprawdzić spalin ze względu na podwójny wydech. Zabytki obowiązują normy z dnia produkcji ;)
Awatar użytkownika
off-legal
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 4893
Rejestracja: czwartek 05 cze 2014, 08:11
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: off-legal »

Może poczekam z Parchem, dużo do zabytkowego już mu nie brakuje.
Nie ma za dużych opon - jest tylko za mały lift !
Awatar użytkownika
Rafał i Ania
zastępca nadleśniczego
zastępca nadleśniczego
Posty: 3056
Rejestracja: niedziela 16 sty 2011, 21:07

Post autor: Rafał i Ania »

6556cm3?
Siedzą na Wall Street panowie z pejsami
mozolnie pracują nad zerami
do zera wciąż doliczają zera
to się nazywa finansjera (G.M.)
Awatar użytkownika
off-legal
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 4893
Rejestracja: czwartek 05 cze 2014, 08:11
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: off-legal »

Rafał i Ania pisze:6556cm3?
Pytasz o swap'a w Parchu ? ;)
Bardziej ekonomiczne wydaje się M57n z BMW -> nie trzeba się bać tego silnika, "n"-ki szły na rynki z kiepskimi paliwami.
No i jeśli oryginalny troll miał 3.0 pod maską, to nie trzeba nawet przeglądu robić rozszerzonego, czy ubezpieczalni informować - obowiązek jest tylko przy zmianie paliwa/pojemności(+/- ileś procent), a to tutaj pozostaje bez zmian. Zmienia się tylko producent silnika :P
A swap'y od Karłowicza to wolałbym chyba diesla 6.2 (brak na stanie, trzeba "polować" na okazję od US Army) -> też V8, ale wolnossące, wolniej do 100ki, ale poootężny dół :) (obroty jałowe chyba coś koło 380 rpm są, od 400 już jedzie, max. moment coś koło 2k rpm :] ).
Albo też nówkę Nissanowską -> 4.2 + turbo, K. co jakiś czas sprowadza partię z Japonii.
Ewentualnie jakiś LS od Corvety też byłby fajny :) (chociaż trzeba by gazować, ale chyba od K. jakaś benzyna od Chevy 5.7/5.2 wychodzi najtaniej w zakupie i ekspl.)
Nie ma za dużych opon - jest tylko za mały lift !
Awatar użytkownika
Rafał i Ania
zastępca nadleśniczego
zastępca nadleśniczego
Posty: 3056
Rejestracja: niedziela 16 sty 2011, 21:07

Post autor: Rafał i Ania »

off-legal pisze:
Rafał i Ania pisze:6556cm3?
Pytasz o swap'a w Parchu ? ;)
Bardziej ekonomiczne wydaje się M57n z BMW -> nie trzeba się bać tego silnika, "n"-ki szły na rynki z kiepskimi paliwami.
No i jeśli oryginalny troll miał 3.0 pod maską, to nie trzeba nawet przeglądu robić rozszerzonego, czy ubezpieczalni informować - obowiązek jest tylko przy zmianie paliwa/pojemności(+/- ileś procent), a to tutaj pozostaje bez zmian. Zmienia się tylko producent silnika :P
A swap'y od Karłowicza to wolałbym chyba diesla 6.2 (brak na stanie, trzeba "polować" na okazję od US Army) -> też V8, ale wolnossące, wolniej do 100ki, ale poootężny dół :) (obroty jałowe chyba coś koło 380 rpm są, od 400 już jedzie, max. moment coś koło 2k rpm :] ).
Albo też nówkę Nissanowską -> 4.2 + turbo, K. co jakiś czas sprowadza partię z Japonii.
Ewentualnie jakiś LS od Corvety też byłby fajny :) (chociaż trzeba by gazować, ale chyba od K. jakaś benzyna od Chevy 5.7/5.2 wychodzi najtaniej w zakupie i ekspl.)
ja choruję na GC 5,7 hemi 8) na razie tylko 4,7 PT ale daje radę.
Siedzą na Wall Street panowie z pejsami
mozolnie pracują nad zerami
do zera wciąż doliczają zera
to się nazywa finansjera (G.M.)
Awatar użytkownika
off-legal
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 4893
Rejestracja: czwartek 05 cze 2014, 08:11
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: off-legal »

4.7 PT to chyba V8 w WJ ? Też super silnik. Masz Quadra Drive z vari-lockami ?
Mi niewiele brakowało a wziąłbym ZJ 5.9, ale tam jest problem z wepchnięciem wyciągarki i wahałem się między "najnerem" a V6 4.0. Osobna sprawa to ZJ 5.2 (też V8) można bezproblemowo z Commandera/późniejszych GC przełożyć mosty (przy 5.9 i 4.0 trzeba w mostach przełożenia nietypowe robić - cena razy 2). Blokady z Commandera obsłużą chyba większe koła (do 34"), dla tychz GC max już to 31-32"(przy MT, lekkie AT jakiś 1" więcej). Jakoś nie mogłem się zdecydować który wybrać, więc wziąłem Parcha :P
Nie ma za dużych opon - jest tylko za mały lift !
ODPOWIEDZ