Ściągnięcie samochodu z USA

Samochody terenowe, testy, opinie, informacje...

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
off-legal
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 4893
Rejestracja: czwartek 05 cze 2014, 08:11
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: off-legal »

Może poczekam z Parchem, dużo do zabytkowego już mu nie brakuje.
Nie ma za dużych opon - jest tylko za mały lift !
Awatar użytkownika
Rafał i Ania
zastępca nadleśniczego
zastępca nadleśniczego
Posty: 3056
Rejestracja: niedziela 16 sty 2011, 21:07

Post autor: Rafał i Ania »

6556cm3?
Siedzą na Wall Street panowie z pejsami
mozolnie pracują nad zerami
do zera wciąż doliczają zera
to się nazywa finansjera (G.M.)
Awatar użytkownika
off-legal
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 4893
Rejestracja: czwartek 05 cze 2014, 08:11
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: off-legal »

Rafał i Ania pisze:6556cm3?
Pytasz o swap'a w Parchu ? ;)
Bardziej ekonomiczne wydaje się M57n z BMW -> nie trzeba się bać tego silnika, "n"-ki szły na rynki z kiepskimi paliwami.
No i jeśli oryginalny troll miał 3.0 pod maską, to nie trzeba nawet przeglądu robić rozszerzonego, czy ubezpieczalni informować - obowiązek jest tylko przy zmianie paliwa/pojemności(+/- ileś procent), a to tutaj pozostaje bez zmian. Zmienia się tylko producent silnika :P
A swap'y od Karłowicza to wolałbym chyba diesla 6.2 (brak na stanie, trzeba "polować" na okazję od US Army) -> też V8, ale wolnossące, wolniej do 100ki, ale poootężny dół :) (obroty jałowe chyba coś koło 380 rpm są, od 400 już jedzie, max. moment coś koło 2k rpm :] ).
Albo też nówkę Nissanowską -> 4.2 + turbo, K. co jakiś czas sprowadza partię z Japonii.
Ewentualnie jakiś LS od Corvety też byłby fajny :) (chociaż trzeba by gazować, ale chyba od K. jakaś benzyna od Chevy 5.7/5.2 wychodzi najtaniej w zakupie i ekspl.)
Nie ma za dużych opon - jest tylko za mały lift !
Awatar użytkownika
Rafał i Ania
zastępca nadleśniczego
zastępca nadleśniczego
Posty: 3056
Rejestracja: niedziela 16 sty 2011, 21:07

Post autor: Rafał i Ania »

off-legal pisze:
Rafał i Ania pisze:6556cm3?
Pytasz o swap'a w Parchu ? ;)
Bardziej ekonomiczne wydaje się M57n z BMW -> nie trzeba się bać tego silnika, "n"-ki szły na rynki z kiepskimi paliwami.
No i jeśli oryginalny troll miał 3.0 pod maską, to nie trzeba nawet przeglądu robić rozszerzonego, czy ubezpieczalni informować - obowiązek jest tylko przy zmianie paliwa/pojemności(+/- ileś procent), a to tutaj pozostaje bez zmian. Zmienia się tylko producent silnika :P
A swap'y od Karłowicza to wolałbym chyba diesla 6.2 (brak na stanie, trzeba "polować" na okazję od US Army) -> też V8, ale wolnossące, wolniej do 100ki, ale poootężny dół :) (obroty jałowe chyba coś koło 380 rpm są, od 400 już jedzie, max. moment coś koło 2k rpm :] ).
Albo też nówkę Nissanowską -> 4.2 + turbo, K. co jakiś czas sprowadza partię z Japonii.
Ewentualnie jakiś LS od Corvety też byłby fajny :) (chociaż trzeba by gazować, ale chyba od K. jakaś benzyna od Chevy 5.7/5.2 wychodzi najtaniej w zakupie i ekspl.)
ja choruję na GC 5,7 hemi 8) na razie tylko 4,7 PT ale daje radę.
Siedzą na Wall Street panowie z pejsami
mozolnie pracują nad zerami
do zera wciąż doliczają zera
to się nazywa finansjera (G.M.)
Awatar użytkownika
off-legal
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 4893
Rejestracja: czwartek 05 cze 2014, 08:11
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: off-legal »

4.7 PT to chyba V8 w WJ ? Też super silnik. Masz Quadra Drive z vari-lockami ?
Mi niewiele brakowało a wziąłbym ZJ 5.9, ale tam jest problem z wepchnięciem wyciągarki i wahałem się między "najnerem" a V6 4.0. Osobna sprawa to ZJ 5.2 (też V8) można bezproblemowo z Commandera/późniejszych GC przełożyć mosty (przy 5.9 i 4.0 trzeba w mostach przełożenia nietypowe robić - cena razy 2). Blokady z Commandera obsłużą chyba większe koła (do 34"), dla tychz GC max już to 31-32"(przy MT, lekkie AT jakiś 1" więcej). Jakoś nie mogłem się zdecydować który wybrać, więc wziąłem Parcha :P
Nie ma za dużych opon - jest tylko za mały lift !
Awatar użytkownika
Rafał i Ania
zastępca nadleśniczego
zastępca nadleśniczego
Posty: 3056
Rejestracja: niedziela 16 sty 2011, 21:07

Post autor: Rafał i Ania »

off-legal pisze:4.7 PT to chyba V8 w WJ ? Też super silnik. Masz Quadra Drive z vari-lockami ?
Tak .Klasyczna Quadra Drive
z tym WJ i WG to jest głupia sprawa bo WJ ponoć szły na USA a WG na Europe i robili w Austrii. Ja mam tego z Austri ale WJ, a pominąc to.
Siedzą na Wall Street panowie z pejsami
mozolnie pracują nad zerami
do zera wciąż doliczają zera
to się nazywa finansjera (G.M.)
ODPOWIEDZ