podyplomowe studium siedliskoznawstwa

Technikum, liceum profilowane, studia leśne i przyrodnicze...

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kruszyna
początkujący
początkujący
Posty: 166
Rejestracja: niedziela 08 paź 2006, 19:18

podyplomowe studium siedliskoznawstwa

Post autor: Kruszyna »

Witam. Wynalazłam na AR w Krakowie Podyplomowe Studium Siedliskoznawstwa Leśnego. Nie jestem z wykształcenia leśnikiem, a chciałabym poszerzyć (nabyć?) swoją wiedzę "leśną", w tym roku już za późno, z uczelni mi nie odpowiedzieli, ale może ktoś z forumowiczów mógłby mi powiedzieć coś więcej na temat tego studium?
I ruszam szlakiem za cichym wołaniem...
Awatar użytkownika
asiek
podleśniczy
podleśniczy
Posty: 371
Rejestracja: wtorek 19 wrz 2006, 17:11

Post autor: asiek »

Kruszyna pisze:może ktoś z forumowiczów mógłby mi powiedzieć coś więcej na temat tego studium?
o samym studium to moze nie ale fajnie ze o nim piszesz, jak w przyszłym roku też bedzie to kto wie ;)

Kruszynko jeśli mozna? to w jakim kierunku sie uczyłaś bo siedliskoznawstwo to zlepek gleboznastwa i fitosocjologii, i nie wiem czy jest to odpowiednie na uzupełnienie wiedzy lesnej - poprostu nie jestem perwna co przez "wiedzę lesną" rozumiesz i czego chcesz się nauczyć jeśli chcesz wiedzieć po jakiej roślince wskaźnikowej poznaje sie np bór mieszany świeży i jakie zespoły roślinne sa dla niego właściwe w poszczególnych częsciach kraju jak je rozpoznawać itd.... to tak
jesli chcesz ogolnej wiedzy o lesnictwie jako dziedzinie było nie było gospodarki to obawiam sie że nie...
ps. przepraszam za ortografie ;)
asiek
Awatar użytkownika
Patrycja_23
podleśniczy
podleśniczy
Posty: 402
Rejestracja: poniedziałek 12 cze 2006, 17:23

Post autor: Patrycja_23 »

Kruszyna pisze:z uczelni mi nie odpowiedzieli,