Szukam przyczepy Off Road
Moderator: Moderatorzy
Szukam przyczepy Off Road
Czy ktoś zna adresy firm, gdzie można zakupić przyczepę Off Road?
Przyczepy terenowe
Są wszelkiej maści na Giełdzie Maszyn [mod] ( tam są różne kategorie, myślę że powinieneś znaleźć tam również przyczepę, które Ciebie interesuje ).
Zależy co rozumiesz pod pojęciem przyczepa do offroadu. Są bardzo drogie przyczepy kampingowe na wysokich ramach z kołami ponad 30 calowymi, ale one kosztują majątek. Jeżeli szukasz zwykłej przyczepy towarowej, to radze poszukać przyczep rolniczych do busa. Ja akurat takiej używam FS DS 25 - przyczepa do Żuka/Lublina. Sprawdza się doskonale, 16 calowe koła Żuka, duża ładowność prawdziwa no i w dokumentach jako przyczepa lekka - brak przeglądów i mniejsze ubezpieczenie. Jeżeli zaś szukasz lawety, to raczej takiej do maszyn budowlanych, ale i tak o dużym prześwicie zapomnij - musi być łatwy wjazd.
Ja ciągnąłem zwykłą:
Jest po prostu tania i gdyby ją posadzić na kołach odpowiadających kołom prowadzącego je auta, trakcja byłaby bardzo dobra (prosta przeróbka piast przez dodaenie flanszy dystansowej).
Trzeba koniecznie wymienić amrortyzatory nap na Koni Raid i przerobić hardcorowo uchwyty. Bez amorów daje również radę (u mnie się skończyły moment w górach fabryczne).
Koniecznym wzmocnienie jest też dyszla na styku z zabudową.
Przenieść listwę oświetlenia ponad poziom
Ja moją miałem koszmarnie przeładowaną! W papierach 450kg, a wyszło ponad 800kg!
Filmik odddaje, jakim próbom został poddana na trasie (do afgańskiego Hindukuszu - łącznie około 16000km). Przełamał się dyszel (dwukrotnie spawany po drodze).
Profesjnalne to spory wydatek, a tak po przeróbkach zamknął byś się w 5000zł.
Proponuję Ci erzatz do transportu.
Musisz patrzec na gabaryty. Im większa przyczepka, tym trudnej manerwować w terenie.
Jest po prostu tania i gdyby ją posadzić na kołach odpowiadających kołom prowadzącego je auta, trakcja byłaby bardzo dobra (prosta przeróbka piast przez dodaenie flanszy dystansowej).
Trzeba koniecznie wymienić amrortyzatory nap na Koni Raid i przerobić hardcorowo uchwyty. Bez amorów daje również radę (u mnie się skończyły moment w górach fabryczne).
Koniecznym wzmocnienie jest też dyszla na styku z zabudową.
Przenieść listwę oświetlenia ponad poziom
Ja moją miałem koszmarnie przeładowaną! W papierach 450kg, a wyszło ponad 800kg!
Filmik odddaje, jakim próbom został poddana na trasie (do afgańskiego Hindukuszu - łącznie około 16000km). Przełamał się dyszel (dwukrotnie spawany po drodze).
Profesjnalne to spory wydatek, a tak po przeróbkach zamknął byś się w 5000zł.
Proponuję Ci erzatz do transportu.
Musisz patrzec na gabaryty. Im większa przyczepka, tym trudnej manerwować w terenie.