Heh, ja również nie zauważyłem ale jeśli udałoby się znaleźć wersję polskojęzyczną, to na pewno szybciej bym znalazł informacje które mnie interesująkonfik pisze:Mea Culpa, przegapiłem, że to nie ta wersja
Czym do lasu?
Moderator: Moderatorzy
- Rak
- leśniczy
- Posty: 565
- Rejestracja: poniedziałek 02 wrz 2013, 15:29
- Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak, by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego.
Piotr I Aleksjejewicz Wielki
(prawdopodobnie)
Piotr I Aleksjejewicz Wielki
(prawdopodobnie)
Jestem zmuszony zmienić auto... Drogi w lesie różne - raczej średnie. Sporo dojazdów do kompleksów po asfalcie (+dojazd z domu). Budżet do 15 tys. Byłem nastawiony na Jimny ale po dogłębniejszemu przyjrzeniu się napędowi mam wątpliwości co do jego użyteczności na asfalcie (okres przejściowy - mokro, przymrozki itp.), a ponoć napęd na tył i sztywny przód na choć trochę przyczepnym podłożu może źle się skończyć.
Kolejne w kolejce są Ignis (II) i Terios II (choć nie pomaga słaba dostępność części i mała podaż). Ciekaw jestem jak suzuki się spisuje w terenie i jak z przeswitem (koleiny kamienie itp.)?
Nie chciałbym dużego auta typu terrano ale tak na prawdę wybór jest mały.
Kolejne w kolejce są Ignis (II) i Terios II (choć nie pomaga słaba dostępność części i mała podaż). Ciekaw jestem jak suzuki się spisuje w terenie i jak z przeswitem (koleiny kamienie itp.)?
Nie chciałbym dużego auta typu terrano ale tak na prawdę wybór jest mały.
- Blues Brothers
- nadleśniczy
- Posty: 5478
- Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 17:46
- Rak
- leśniczy
- Posty: 565
- Rejestracja: poniedziałek 02 wrz 2013, 15:29
- Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Ja aktualnie używam Subaru Justy - bliźniak Suzuki Ignis, z tą różnicą, że Subaru ma stały napęd na cztery koła. Autko daje sobie radę w lesie, 80% jazdy w terenie. Drogi różnej jakości, na asfalcie również auto dobrze się sprawuje. Zaletą jest też silnik 1,3 z łańcuchem rozrządu i doskonale pasuje do zasilania LPG.
Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak, by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego.
Piotr I Aleksjejewicz Wielki
(prawdopodobnie)
Piotr I Aleksjejewicz Wielki
(prawdopodobnie)
Jeśli nie bity i z rozsądnym przebiegiem to da radę, tylko trochę wąski Może tylko dla mnie...........Dred1978 pisze:A Terios I ? Co sądzicie ?
http://www.seba4x4.pl/2016/11/21/daihat ... -drzwiami/
- Blues Brothers
- nadleśniczy
- Posty: 5478
- Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 17:46
Nie wiem jaką i po jakich przejściach, ale pierwsze jeszcze z Pewexu to były auta niezniszczalne mechaniczne, i do tego bardzo ekonomiczne . nieosiągalne marzenie.Naj pisze:Mój znajomy miał charade (szkaradę) i to była rozpacz...
Terios ma bardzo dużo wspólnego z Toyotą, tak więc byle blacha cała .... i jazda
Tatko miał taką. Trzydrzwiowa, czerwona... Jeździła chyba z dziesięć lat u niego i poszła dalej do rodziny. Dzisiaj już na żyletki przerobiona, ale do końca jeździła. Fajne autko, choć bez klimy niestety.Blues Brothers pisze:nieosiągalne marzenie.
"Słowa mają ogromną moc, więc naszą powinnością jest te słowa kontrolować. Inaczej mogą zdziałać wiele zła" - Mordimer Madderdin
No właśnie, a jak te Pininy? Wiem, żeby zwracać uwagę na rdzę - coś jeszcze, co można stwierdzić przy ewentualnym zakupie?Zdrowy Pinin
I jak z gazem? Do GDI z tego co słyszałem lepiej nie montować, a oprócz tego? Jest to dobry pomysł? I czy po włożeniu butli w bagażnik zostaje w nim cokolwiek miejsca?
Coraz większe problemy z rdzą....
http://www.seba4x4.pl/2016/11/11/mitsub ... ki-mariaz/
http://www.seba4x4.pl/2016/11/11/mitsub ... ki-mariaz/
- Blues Brothers
- nadleśniczy
- Posty: 5478
- Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 17:46