https://www.wprost.pl/10046802Służby podległe francuskiemu ministerstwu gospodarki wydały miażdżący raport dotyczący praktyk szefostwa firmy Renalut. O fałszowaniu wyników testów spalin miał wiedzieć sam prezes zarządu Carlos Ghosn...
Renault oskarżany o 25 lat fałszowania testów emisji spal
Moderator: Moderatorzy
Renault oskarżany o 25 lat fałszowania testów emisji spal
W fordzie też coś na rzeczy było. Jakiś czas temu w grali mi fachowcy nowy soft do komputera w galaktyce i znienacka spalanie mi urosło we wskazaniach o ok. 1-1,5l/100km. Może to z powodu zimy, ale średnio w to wierzę, bo jakby zgodniesze są z ubytki paliwa w baku z tym, co pokazuje komputer
"Słowa mają ogromną moc, więc naszą powinnością jest te słowa kontrolować. Inaczej mogą zdziałać wiele zła" - Mordimer Madderdin
Nie. Najwyższa pora wyprodukować pojazdy zgodne ze wszystkimi normami Euro a następnie wprowadzić bezwzględny obowiązek ich używania przez wszystkich przedstawicieli UE - od podrzędnego urzędnika, poprzez parlamentarzystów aż do najwyższych szczebli "brukselskiego półświatka". Normy bardzo szybko zostały by doprowadzone w granice rozsądku.off-legal pisze:Może najwyższa pora olać normy Euro ?
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
A co z wszystkim producentami (np. Nissan), które chcąc dopasować się do "norm" musiały wprowadzić na rynek silniki wadliwe o bardzo małej wytrzymałości ?Piotrek pisze:Nie. Najwyższa pora wyprodukować pojazdy zgodne ze wszystkimi normami Euro a następnie wprowadzić bezwzględny obowiązek ich używania przez wszystkich przedstawicieli UE - od podrzędnego urzędnika, poprzez parlamentarzystów aż do najwyższych szczebli "brukselskiego półświatka". Normy bardzo szybko zostały by doprowadzone w granice rozsądku.off-legal pisze:Może najwyższa pora olać normy Euro ?
Nie należy się firmie i jej klientom odszkodowanie ? Skoro i tak wychodzi na to, że wszystkie nalepki, normy, homologacje itd. za które płacili słone pieniądze, są ściemą ?
Nie jest najwyższy czas zatrzymać szaleństwo, powiedzieć STOP - Euro 4, wyżej nie idziemy ?
Nie ma za dużych opon - jest tylko za mały lift !
off-legal, chodzi o to, że my możemy sobie wołać "stop!" nawet wielkimi literami. Na urzędasach z Brukseli, na całej tej "brukselce" (per analogiam do "warszawki" a nie do tego - skądinąd smacznego - warzywa) zrobi tylko i wyłącznie wrażenie ich osobista niewygoda. Dla nich ty i ja możemy siedzieć na stołkach nabijanych gwoździami i z jedną nogą. Im przeszkodzi już nawet te legendarne ziarnko grochu pod tyłkiem usadzonym na europejskim fotelu.
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Niestety zadbali (jak wszyscy "demokratycznie wybrani" na poziomie swych krajów) abyś nie miał narzędzi takie odsunięcie umożliwiających.off-legal pisze:Albo odsunięcie od koryta.
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Nie doceniasz ich. Zaraz utworzą Wysoki Zarząd d/s Rozwiązania Unii, który w okresie przejściowym pomagał będzie krajom aby "bezboleśnie" mogły opuścić związek. Przy czym granic czasowych "okresu przejściowego" nie określa się.off-legal pisze:Jeżeli UE zacznie się rozsypywać, to po prostu przestaną być potrzebni.
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
-
- zastępca nadleśniczego
- Posty: 2237
- Rejestracja: sobota 19 maja 2007, 22:26
- Lokalizacja: Europa
Problem w tym, że te normy [szczególnie ostatnia] doprowadziły do absurdu. Silniki zrobione pod normę w ruch rzeczywistym niejednokrotnie są bardziej trujące niż te z Euro 3. Najciekawsze jest to, że samochody Volkswagena z oszukańczym oprogramowaniem z kolei są jednym z najbardziej czystych w ruchu rzeczywistymPiotrek pisze:Nie. Najwyższa pora wyprodukować pojazdy zgodne ze wszystkimi normami Euro a następnie wprowadzić bezwzględny obowiązek ich używania przez wszystkich przedstawicieli UE
Namor - wiesz o tym, że pierwszymi (i chyba pomijając oszustwa i ściemy, jedynymi z nielicznych) aut, które spełniały normę Euro 6, były indywidualnie importowane Dodge Challengery z silnikami HEMI Po prostu całkiem spore V8, połączone ze specyficznym kształtem komory spalania, daje bardzo dużą temperaturę w silniku - większość syfów i sadzy się rozpada. W dodatku te auta nie emitują też zbyt wiele ( w porównaniu do pojemności silnika i osiągów) CO2 działa podobny mechanizm.
Nie ma za dużych opon - jest tylko za mały lift !