Sklepy internetowe

Maszyny, urządzenia, narzędzia leśne...

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Chrobry2
początkujący
początkujący
Posty: 99
Rejestracja: poniedziałek 25 maja 2015, 08:20

Sklepy internetowe

Post autor: Chrobry2 »

Kilka tygodni temu miałem wątpliwą przyjemność kupić w sklepie INTERFORST sztycę do korowarki hsq. Zapłaciłem. I... na korespondencję mailową odpowiada automat, telefonów nie odbierają. Kasy nie ma, sztycy nie ma.
Czy ktoś zetknął się z tą firmą i jakie macie o niej zdanie - bo moje jest jak najgorsze.
Ale się porobiło.
Awatar użytkownika
drwalnik
Admin
Admin
Posty: 77737
Rejestracja: wtorek 13 lip 2004, 00:00
Lokalizacja: z drewna
Kontakt:

Post autor: drwalnik »

... może sztyca jeszcze w drodze? ...
Awatar użytkownika
Capricorn
Admin
Admin
Posty: 67101
Rejestracja: czwartek 14 lis 2013, 22:18

Post autor: Capricorn »

Tak długo? Coś nie teges jest... Jednak sklep istnieje faktycznie, ma adres i salon. Myślę, że wypada pomyśleć o kontakcie osobistym jeśli masz w miarę niedaleko...
"Słowa mają ogromną moc, więc naszą powinnością jest te słowa kontrolować. Inaczej mogą zdziałać wiele zła" - Mordimer Madderdin
Awatar użytkownika
Sten
prezydent
prezydent
Posty: 169942
Rejestracja: czwartek 13 gru 2007, 18:40
Lokalizacja: Łuh

Post autor: Sten »

Chrobry, raczej ma bardzo daleko ...
"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było."
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
Chrobry2
początkujący
początkujący
Posty: 99
Rejestracja: poniedziałek 25 maja 2015, 08:20

Post autor: Chrobry2 »

Kwestia skali. Drwalniku - od 8 kwietnia to bym piechotą doszedł wte i wewte - choć to ok. 640 km w jedną stronę :lol:
Po prostu firma kant i oszust. Bo nawet na maile nie odpowiadają. A telefon... pewnie im się dzwonek w aparacie zepsuł bo nikt nie podnosi słuchawki (074 851 48 36).
Ale się porobiło.
Awatar użytkownika
Capricorn
Admin
Admin
Posty: 67101
Rejestracja: czwartek 14 lis 2013, 22:18

Post autor: Capricorn »

Chrobry2 pisze:pewnie im się dzwonek w aparacie zepsuł bo nikt nie podnosi słuchawki (074 851 48 36).
A próbowałeś na te numery, które podają na stronie?
Specjalista d/s sprzedaży
Grzegorz Borensztajn kom. 509-465-303
kom. 509 465 304 email:
biuro@interforst.pl
"Słowa mają ogromną moc, więc naszą powinnością jest te słowa kontrolować. Inaczej mogą zdziałać wiele zła" - Mordimer Madderdin
Chrobry2
początkujący
początkujący
Posty: 99
Rejestracja: poniedziałek 25 maja 2015, 08:20

Post autor: Chrobry2 »

Nie wiem czy ta dyskusja miała na to wpływ, ale dzisiaj wreszcie towar przyszedł - po 46 dniach.
To tak ku przestrodze innych klientów tej firmy.
Ale odpowiedzi na kilka maili w dć. nie ma.
Ale się porobiło.
ODPOWIEDZ