Oczywiście. Zakładasz teczkę. Nadajesz jej numer zgodny z symbolem klasyfikacyjnym i zakładasz spis spraw. W jednej sprawie znajdować może się tyle pism, ile zostało wytworzonych i otrzymanych w tej sprawie. Wykaz spraw stanowi załącznik nr 1 do Instrukcji, a sposób opisania strony tytułowej teczki załącznik nr 2.crocidura pisze:Znaczy, czy Twym zdaniem jak otrzymam pismo z nadleśnictwa to wpinam je do segregatora i nadaję numer rejestru/sprawy? Jak wysyłam wniosek dodatkowy, notatkę służbową, lub cokolwiek innego to również numer sprawy nadaję?
W poniedziałek mogę wrzucić skany, jak to ma wyglądać w praktyce.
Jeżeli jest się w posiadaniu kopii, to mają one kategorię "Bc", posiadającą krótkotrwałe znaczenie. i przekazuje się je na makulaturę po ich całkowitym wykorzystaniu. Natomiast oryginały owych kopii należy traktować zgodnie z zapisami w JRWA.crocidura pisze:z drugiej strony w końcu wszystkie (prawie) są kopiami pism gromadzonych w nadleśnictwie. Po co je podwójnie archiwizować (niektóre może nawet w archiwum państwowym).