Przyczepy Leśne PALMS
Moderator: Moderatorzy
-
- początkujący
- Posty: 35
- Rejestracja: wtorek 03 wrz 2013, 12:50
Przyczepy Leśne PALMS
Witam serdecznie
Chciałbym się dowiedzieć co myślicie na temat przyczep leśnych Palms?
Co byście w nich zmienili?
Jak się spisują do tej pory?
Będę bardzo wdzięczny
pozdrawiam
Konrad Buczyński
Chciałbym się dowiedzieć co myślicie na temat przyczep leśnych Palms?
Co byście w nich zmienili?
Jak się spisują do tej pory?
Będę bardzo wdzięczny
pozdrawiam
Konrad Buczyński
Pracuję od kwietnia tego roku na PALMS 9S + 670 i póki co bez żadnych awarii, zarówno przyczepa jak i żuraw bardzo solidne. Nie miałem do czynienia z przyczepami innych producentów więc ciężko o jakieś porównanie - z PALMSa jestem zadowolony Warto by dodać osłony spiralne na przewody hydrauliczne zasilające rotator i chwytak - przy wysuwaniu i chowaniu teleskopu przecierają się. Oprócz tego należy zwrócić uwagę na długości przewodów wychodzących z rozdzielacza - jedne są baaardzo długie, inne znów nieco za krótkie ( w moim egzemplarzu za krótkie są przewody od podpór - trzeba bardzo uważać podczas jazdy po nierównym terenie). Gdybym miał jeszcze kiedyś kupować przyczepę to myślę, że ponownie byłby to PALMS Pozdrawiam!
-
- początkujący
- Posty: 12
- Rejestracja: czwartek 06 lis 2014, 10:13
-
- początkujący
- Posty: 35
- Rejestracja: wtorek 03 wrz 2013, 12:50
Niestety zbyt dużo na głowie . wiadomo zbliża się sezon .
wiadomo że uszczelniacze wieki żyć nie będą. czasem może zdarzyć się że coś nie gra ale wszystko da sie załatwić przy odrobinie dobrych chęci.
a jeśli chodzi o uszczelniacze to staramy się je wysyłać każdemu kto ich potrzebuje w ramach gwarancji jak i po gwarancji.
wiadomo że uszczelniacze wieki żyć nie będą. czasem może zdarzyć się że coś nie gra ale wszystko da sie załatwić przy odrobinie dobrych chęci.
a jeśli chodzi o uszczelniacze to staramy się je wysyłać każdemu kto ich potrzebuje w ramach gwarancji jak i po gwarancji.
-
- początkujący
- Posty: 35
- Rejestracja: wtorek 03 wrz 2013, 12:50
Witam,
Co do pytania Pana Konrada, co myślimy o przyczepach firmy którą reprezentuje ,to raczej nie w tą stron powinna się dyskusja potoczyć. Rozumiem że każdy chce się rozreklamować i sprzedać, dlatego takie powstają takie pseudo tematy.
Panie Konradzie ja zapytam Pana, ile macie wyjazdów serwisowych do przyczep ile przyczep pękło, ile było spawanych przez samych właścicieli, ile uszkodzeń rozdzielaczy, jak żuraw wytrzymuje. Bo to są uszkodzenia o których warto mówić. Co do cieknących uszczelnień jak czytamy także w tym temacie , są to uszkodzenia tanie w naprawie , ale zabierają czas i powodują straty oleju. Czemu cieknie ? może "sparciałe" uszczelnienia , może źle dopasowane , albo samo tłoczysko ma niską jakość (porowatość pokrycia chromowego lub może go nie ma ) i wyrabia uszczelniacze
Ktoś powie że się czepiam, albo nie lubię jakiejś marki , nie wręcz przeciwnie, ale płacąc za przyczepę równowartość nowego samochodu , można mieć jakieś wymagania i oczekiwania.Dlatego jak cieknie nowy siłownik to powinien naprawić to sprzedawca, a nie "szarmancko" wysyłać uszczelnienia za 15zł. i się męcz...
Co do pytania Pana Konrada, co myślimy o przyczepach firmy którą reprezentuje ,to raczej nie w tą stron powinna się dyskusja potoczyć. Rozumiem że każdy chce się rozreklamować i sprzedać, dlatego takie powstają takie pseudo tematy.
Panie Konradzie ja zapytam Pana, ile macie wyjazdów serwisowych do przyczep ile przyczep pękło, ile było spawanych przez samych właścicieli, ile uszkodzeń rozdzielaczy, jak żuraw wytrzymuje. Bo to są uszkodzenia o których warto mówić. Co do cieknących uszczelnień jak czytamy także w tym temacie , są to uszkodzenia tanie w naprawie , ale zabierają czas i powodują straty oleju. Czemu cieknie ? może "sparciałe" uszczelnienia , może źle dopasowane , albo samo tłoczysko ma niską jakość (porowatość pokrycia chromowego lub może go nie ma ) i wyrabia uszczelniacze
Ktoś powie że się czepiam, albo nie lubię jakiejś marki , nie wręcz przeciwnie, ale płacąc za przyczepę równowartość nowego samochodu , można mieć jakieś wymagania i oczekiwania.Dlatego jak cieknie nowy siłownik to powinien naprawić to sprzedawca, a nie "szarmancko" wysyłać uszczelnienia za 15zł. i się męcz...
-
- początkujący
- Posty: 35
- Rejestracja: wtorek 03 wrz 2013, 12:50
Jeszcze nie zdarzyło się nam żeby pękła Nam przyczepa z winy producenta . Widome jest że klienci przedłużają sobie kłonice i ramy i to jest częstą przyczyną wyginania się profili lub kłonic. ale nie pekają.
Odnośnie wyjazdów serwisowych: mamy tylko 2 serwisantów którzy jeżdżą po całej Polsce i dokonują napraw głównie po gwarancyjnych ale zdarza się ze jadą na naprawy gwarancyjne i robią to solidnie.
Serwis dojeżdża do klientów w ciągu od 3 do 7 dni ponieważ najczęściej serwisanci pakują się na początku tygodnia i jadą na 2-3 dni do 4-5 serwisów.
Usterek uszczelnień niestety nie da się zlikwidować w 100% ponieważ wyrabiają się one i pękają .
ale mamy wszystkie uszczelnienia dostępne od ręki i jak pan wspomniał w niedużych cenach.
jeżeli operator jest mechanikowaty i chce zaoszczędzić na czasie i pieniądzach to sam poradzi sobie z większością napraw.
Jeżeli są jeszcze jakieś pytania proszę śmiało pytać
pozdrawiam
Odnośnie wyjazdów serwisowych: mamy tylko 2 serwisantów którzy jeżdżą po całej Polsce i dokonują napraw głównie po gwarancyjnych ale zdarza się ze jadą na naprawy gwarancyjne i robią to solidnie.
Serwis dojeżdża do klientów w ciągu od 3 do 7 dni ponieważ najczęściej serwisanci pakują się na początku tygodnia i jadą na 2-3 dni do 4-5 serwisów.
Usterek uszczelnień niestety nie da się zlikwidować w 100% ponieważ wyrabiają się one i pękają .
ale mamy wszystkie uszczelnienia dostępne od ręki i jak pan wspomniał w niedużych cenach.
jeżeli operator jest mechanikowaty i chce zaoszczędzić na czasie i pieniądzach to sam poradzi sobie z większością napraw.
Jeżeli są jeszcze jakieś pytania proszę śmiało pytać
pozdrawiam
-
- początkujący
- Posty: 35
- Rejestracja: wtorek 03 wrz 2013, 12:50
"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było."
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
Witam,
Powiem dość lakonicznie ..., ale zespoły sterowania elektronicznego i ich elementy wykonawcze (tworzące całość ) wymagają dużej czystości oleju do bezawaryjnej pracy. Czy zespół filtracji zastosowany w przyczepie jest wystarczający...? To musisz wyczytać z dokumentacji, albo organoleptycznie:) Inną rzeczą jest cena części zamiennych do takiego układu sterowania. Jak masz ambitny rozdzielacz to i ambitna pompa by się przydała...,ale moim zdaniem to zupełnie zbędne gadżety..., bo o ile szybciej załadujesz przyczepę ?
Powiem dość lakonicznie ..., ale zespoły sterowania elektronicznego i ich elementy wykonawcze (tworzące całość ) wymagają dużej czystości oleju do bezawaryjnej pracy. Czy zespół filtracji zastosowany w przyczepie jest wystarczający...? To musisz wyczytać z dokumentacji, albo organoleptycznie:) Inną rzeczą jest cena części zamiennych do takiego układu sterowania. Jak masz ambitny rozdzielacz to i ambitna pompa by się przydała...,ale moim zdaniem to zupełnie zbędne gadżety..., bo o ile szybciej załadujesz przyczepę ?
-
- początkujący
- Posty: 35
- Rejestracja: wtorek 03 wrz 2013, 12:50
Sterowanie 4/8XY z elektryką montowane jest oryginalnie z funkcją zamykania/otwierania chwytaka i wysuwu teleskopu właśnie na zaworach elektrycznych. Tylko że to są zawory 0/1 lub inaczej on/off ,a nie proporcjonalne i to jest makabra jakaś. Naprawdę źle operuje sie chwytakiem i teleskopem jak go zamykasz i otwierasz" na pełnym gazie" , ale fakt bajer jest
Od siebie dodam że odradzam zakup wszelakiego rodzaju wynalazków tego typu.
Od siebie dodam że odradzam zakup wszelakiego rodzaju wynalazków tego typu.