Ściągnięcie samochodu z USA
Moderator: Moderatorzy
Poniżej całość danych wg katalogu:off-legal pisze:czasem nie jest to spalanie w mpg (Miles Per Gallon).
I według opinii użytkowników:EPA city/highway (combined):
18 / 30 (22) mpg (U.S.)
13.1 / 7.8 (10.7) l/100km
21.5 / 35.9 (26.3) mpg (imp.)
7.7 / 12.8 (9.4) km/l
Fuel consumption in road conditions based on typical European traffic
extra-urban / city / highway / average combined:
l/100km: 8.6-10.9 / 15.9-20.4 / 10.3-13.1 / 12.8
mpg (imp.): 25.9-33 / 13.9-17.7 / 21.6-27.5 / 22
mpg (U.S.): 21.5-27.5 / 11.6-14.7 / 17.9-22.9 / 18.3
km/l: 9.2-11.7 / 4.9-6.3 / 7.6-9.7 / 7.8
Coś jak silniki GM LS: http://www.superchevy.com/how-to/0901gm ... e-history/
A z twoich obserwacji, jak pokrywa się spalanie z folderu z rzeczywistym ?. Trochę poczytałem o silniku, podobne konstrukcje. O LS jest fajna strona: http://www.chevrolet.com/performance/crate-engines.html
Ja kombinuje jakoś swapnąć o taką używkę: http://www.chevrolet.com/performance/cr ... ls327.html do trolla y61 3d jeszcze LPG do tego i będzie wbrew pozorom całkiem ekonomicznie. Problem z tym że nikt nie chce się tknąć używki z Polski - wszyscy mają kontrakty na wyłączność z exporterami z USA podpisane
Ja kombinuje jakoś swapnąć o taką używkę: http://www.chevrolet.com/performance/cr ... ls327.html do trolla y61 3d jeszcze LPG do tego i będzie wbrew pozorom całkiem ekonomicznie. Problem z tym że nikt nie chce się tknąć używki z Polski - wszyscy mają kontrakty na wyłączność z exporterami z USA podpisane
Ty wiesz jakie trzeba mieć podwórko, żeby po nim "pomykać" takim wielkim "klocem"?off-legal pisze:w kółko po podwórku bym mykał
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Czemu nie? KANGOO EXPRESS ma trzy miejsca - osobny fotel kierowcy i dwumiejscowa kanapa dla pasażerów. Ze starszych samochodów to trzy samodzielne fotele z przodu na pewno miał TARPAN 233 a niektóre z dostawczaków MERCEDES (np. 308) takie rozwiązanie jak RENAULT.off-legal pisze:Tak swoja drogą, zastanawiam się, czy dało by się takiego RAM'a z 3 siedzeniami z przodu i z tyłu, przy czym środkowe z przodu bez zagłówka, zarejestrować normalnie.
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.