Auto terenowe do 25tyś. Grand Vitara, Terrano, Sportage?

Samochody terenowe, testy, opinie, informacje...

Moderator: Moderatorzy

Traken
początkujący
początkujący
Posty: 108
Rejestracja: poniedziałek 03 gru 2007, 08:57

Post autor: Traken »

Czy ktoś może mnie oświecić w temacie jak się ma Discovery II td5 automat do Grand Vitary 2,0 disel z manualna skrzynią w ogólnym rozrachunku kosztów. Wiem że to może wydawać się dziwne zestawienie ale podoba mi się Disco a księgowy mówi Vitara.
kapibara
początkujący
początkujący
Posty: 27
Rejestracja: czwartek 19 sty 2012, 19:29
Lokalizacja: Polska

Post autor: kapibara »

Traken pisze:Czy ktoś może mnie oświecić w temacie jak się ma Discovery II td5 automat do Grand Vitary 2,0 disel z manualna skrzynią w ogólnym rozrachunku kosztów. Wiem że to może wydawać się dziwne zestawienie ale podoba mi się Disco a księgowy mówi Vitara.
Proste tak w skrócie Discovery II fajny w wyglądzie, naprawdę dobry silnik (zawodny tylko osprzęt i zawieszenie) ... natomiast GV wizualnie szału niema a niezawodność niezła jak na tego diesla bo benzyniaki trwalsze. Natomiast ekonomicznie w utrzymaniu napewno na vitare mniej wydasz.
Obrazek
Traken
początkujący
początkujący
Posty: 108
Rejestracja: poniedziałek 03 gru 2007, 08:57

Post autor: Traken »

dzienx
borowiak

Post autor: borowiak »

kapibara pisze:Proste tak w skrócie Discovery II fajny w wyglądzie, naprawdę dobry silnik (zawodny tylko osprzęt i zawieszenie) ... natomiast GV wizualnie szału niema a niezawodność niezła jak na tego diesla bo benzyniaki trwalsze. Natomiast ekonomicznie w utrzymaniu napewno na vitare mniej wydasz.
Rzecz gustu, nie podoba mi się w Disco kąt natarcia i zejścia oraz stosunek szerokości do wysokości. Za to fajny bagażnik. Silnik faktycznie dość trwały i relatywnie ekonomiczny, posiada jednak dość dziwną charakterystykę pracy - brak dołu, mocny środek i brak góry. Wymaga trochę przyzwyczajenia w codziennym użytkowaniu. Awaryjność całego auta, jak to LR....
W dieslu mogą wystąpić awarie typowe dla jednostek wysokoprężnych takie jak defekt dwumasowego koła zamachowego czy awaria pompowtryskiwaczy, ale mimo wszystko wariant Td5 należy zaliczyć do trwałych motorów. Typową przypadłością Disco II jest też uszkodzenie elektronicznego pedału gazu oraz różnego rodzaju wycieki oleju. W niektórych egzemplarzach wymiany mogą wymagać także przeguby wału napędowego oraz pompa oleju. Użytkownicy Disco II narzekają też na drobne usterki takie jak: zacinanie się zamków drzwi i klapy bagażnika, uszkodzenie czujników systemu ABS oraz zaśniedziałe styki instalacji elektrycznej.
Tu się spoci, tam padnie elektryka, to coś w moście padnie, życie ..... W automacie to tzw. "toczydło" generujące wyższe spalanie.... Dla odmiany sylwetka GV jest bardziej uniwersalna (czytaj - mniej terenowa...), bagażnik mniejszy, awaryjność na pewno ni wyższa. Ekonomia utrzymania na korzyść GV.
wielki28
początkujący
początkujący
Posty: 167
Rejestracja: środa 05 sty 2011, 14:16
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: wielki28 »

Koledzy chcę kupić landka disco 2.5 145Km 2004 rok jaka wasza opinia na temat tego auta.Mieszkam w środku lasu żona bedzie nim jeździć do pracy.Jesienne roztopy wiosna osobówka nie daje rady ,a bedzie na wypady jako auto nie do pracy.Poradzicie ?
wielki28
Awatar użytkownika
Piotrek
Admin
Admin
Posty: 105127
Rejestracja: sobota 28 maja 2005, 00:00
Lokalizacja: ze wsząd
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

Też takiego chcę mieć. Bardzo mi się podoba to co może to autko. Z tym że nie widziałem silnika o mocy 145 KM. 2.5 widziałem tylko 138 i 113 KM
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

ODPOWIEDZ