Tania terenówka z Lublina?

Samochody terenowe, testy, opinie, informacje...

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
11
wiceminister
wiceminister
Posty: 30737
Rejestracja: środa 15 paź 2003, 00:00

Tania terenówka z Lublina?

Post autor: 11 »

Spełnia się sen polskich kierowców o terenówce za grosze. Z Lublina dostaniemy nowe auto, które konkurencję pokona niskimi kosztami. Szef firmy mówi o "naprawdę dobrej cenie". Czy to możliwe, by kosztowa tylko tyle?
Stało się! Firma Pol Mot Warfama SA, notowany na warszawskiej giełdzie dystrybutor maszyn rolniczych, zawarł z chińską spółką Hebei Zhongxing Automomobile umowę importersko-dystrybucyjną dotyczącą samochodu Grand Tiger. Dzięki temu spółka z Dobrego Miasta została wyłącznym importerem, monterem, dystrybutorem i serwisantem produkowanego wspólnie samochodu typu pickup na terenie Polski z prawem udzielania sublicencji. Strony ustaliły także, że umowa może zostać rozszerzona na pozostałe kraje Unii Europejskiej. Wartość tego kontraktu to 60 mln zł. Umowa została zawarta na trzy lata...

http://auto.dziennik.pl/artykuly/312970 ... nowka.html
11
wiceminister
wiceminister
Posty: 30737
Rejestracja: środa 15 paź 2003, 00:00

Post autor: 11 »

Cena? Nieoficjalnie mówi się, że przy obecnym kursie dolara samochód ma kosztować 60-65 tys. zł.
Awatar użytkownika
j24
Admin
Admin
Posty: 22736
Rejestracja: wtorek 25 lis 2008, 20:16
Lokalizacja: Wlk. Ks. Maz.

Post autor: j24 »

Jarek pisze:
Cena? Nieoficjalnie mówi się, że przy obecnym kursie dolara samochód ma kosztować 60-65 tys. zł.
Te 60 tyś. to "grosze" ? :?: :shock:
Nie troszczcie się więc zbytnio o jutro, bo jutrzejszy dzień sam o siebie troszczyć się będzie. Dosyć ma dzień swojej biedy. (Mt 6,34)
Glaca
dyrektor regionalny
dyrektor regionalny
Posty: 6954
Rejestracja: czwartek 21 cze 2007, 13:18
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Glaca »

W segmencie pickupów o masie 2,5 tony mających 170-konne silniki - to faktycznie grosze :wink:
Awatar użytkownika
Sten
prezydent
prezydent
Posty: 170026
Rejestracja: czwartek 13 gru 2007, 18:40
Lokalizacja: Łuh

Post autor: Sten »

Świadectwo homologacji na samochód Grand Tiger Pol-Mot Warfama otrzymała 11 marca 2009 roku.
Znaczy, że to już czas jakiś temu. Produkcja ruszyła? Bo się nie doczytałem.
Spalanie jak na taki silnik całkiem przyzwoite - dodam.
"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było."
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
Awatar użytkownika
biedronka
dyrektor generalny
dyrektor generalny
Posty: 18058
Rejestracja: niedziela 16 mar 2008, 11:13
Lokalizacja: Polska Pd

Post autor: biedronka »

Sten pisze:produkcja ruszyła?
w lutym tego roku : "Liczymy, że pierwsza testowa partia 50 aut wyjedzie z naszego zakładu w Lublinie w najbliższych miesiącach."
...w sumie niewiele więcej można znaleźć .....
.... ale ładna bestia ;)
per aspera ad astra
.....carpe diem....
big
leśniczy
leśniczy
Posty: 871
Rejestracja: środa 10 lis 2010, 16:43
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: big »

Cena jest kusząca,to połowa sumy której zapłaciłem za Nissana, a co do Warfamy to bardzo solidna firma,u mnie w gospodarstwie pracuje kilka maszyn z Dobrego Miasta i są bardzo solidne,jeśli te auto będzie takie to może odnieść sukces
Awatar użytkownika
maverick
dyrektor regionalny
dyrektor regionalny
Posty: 6752
Rejestracja: czwartek 24 sie 2006, 22:09

Post autor: maverick »

Jarek pisze: Firma Pol Mot Warfama SA, notowany na warszawskiej giełdzie dystrybutor maszyn rolniczych,
I producent.
Najważniejsze kryterium na naszym rynku: cena. I śmiem twierdzić, że ta terenówka pomiesza trochę na rynku.
Awatar użytkownika
Łolcik
leśniczy
leśniczy
Posty: 594
Rejestracja: poniedziałek 15 maja 2006, 22:54
Lokalizacja: z lasu

Post autor: Łolcik »

Zużycie paliwa średnio 8,8l/100km :shock: Chyba z górki i na luzie :lol:
Awatar użytkownika
zul
dyrektor generalny
dyrektor generalny
Posty: 14733
Rejestracja: poniedziałek 16 sty 2006, 00:25

Post autor: zul »

j24 pisze:Te 60 tyś. to "grosze" ?
Właśnie !
Jeżdżę Samrai'em, póki co nie stać mnie na nic lepszego. Ale poza wszystkim, dziwię się,(od zawsze) że nikt nie wpadł na pomysł taniego, krótkiego auta terenowego. Na ramie.
Awatar użytkownika
Łolcik
leśniczy
leśniczy
Posty: 594
Rejestracja: poniedziałek 15 maja 2006, 22:54
Lokalizacja: z lasu

Post autor: Łolcik »

Dlaczego? Bo duża firma kupi sobie jakieś L200, raty leasingowe i tak wliczy w koszty działalności firmy. Mały ZUL i tak będzie jeździł Golfem II bo 60 koła to i tak majątek, nam szaraczkom też samochód za tą kasę nie grozi. Dlatego moim zdaniem w naszym kraju, gdzie są tylko bogaci i biedni taki samochód nie jest potrzebny.
Awatar użytkownika
zul
dyrektor generalny
dyrektor generalny
Posty: 14733
Rejestracja: poniedziałek 16 sty 2006, 00:25

Post autor: zul »

Popatrzyłem na ten, mój post. I muszę załączyć sprostowanie.
To, że mnie nie stać coś lepszego, nie oznacza mojej negacji do "suzi". Ot, z założenia auto terenowe, które mnie nigdy nie zawiodło. Małe, proste, korygujące kręgosłup. Ale w teren: takie ma być.
Awatar użytkownika
zul
dyrektor generalny
dyrektor generalny
Posty: 14733
Rejestracja: poniedziałek 16 sty 2006, 00:25

Post autor: zul »

Łolcik pisze:Mały ZUL i tak będzie jeździł Golfem II bo 60 koła to i tak majątek, nam szaraczkom też samochód za tą kasę nie grozi.
Właśnie. A ten "segment" rynku wydaje ni się dość duży !. Myślę, że taka "ascetyczna", mała terenówka miała by wzięcie.
Awatar użytkownika
Łolcik
leśniczy
leśniczy
Posty: 594
Rejestracja: poniedziałek 15 maja 2006, 22:54
Lokalizacja: z lasu

Post autor: Łolcik »

Ja jakoś nie widzę klienta docelowego dla takiego samochodu w naszym kraju. Może w Europie, gdzie ludzie zajmujący stanowiska takie jak my bądź równorzędne stanowią jakąś tam klasę średnią to i owszem, ale ani ja ani Ty przypuszczam nie wyłożymy takiej kasy na nowy samochód. Jeszcze długo długo będziemy jeździli w najlepszym wypadku kilkuletnimi a raczej kilkunastoletnimi terenówkami z wtórnego niemieckiego rynku.
big
leśniczy
leśniczy
Posty: 871
Rejestracja: środa 10 lis 2010, 16:43
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: big »

Łolcik pisze:Ja jakoś nie widzę klienta docelowego dla takiego samochodu w naszym kraju. Może w Europie, gdzie ludzie zajmujący stanowiska takie jak my bądź równorzędne stanowią jakąś tam klasę średnią to i owszem, ale ani ja ani Ty przypuszczam nie wyłożymy takiej kasy na nowy samochód. Jeszcze długo długo będziemy jeździli w najlepszym wypadku kilkuletnimi a raczej kilkunastoletnimi terenówkami z wtórnego niemieckiego rynku.
Kolego trochę optymizmu :wink: :wink: :wink:
Awatar użytkownika
Piotrek
Admin
Admin
Posty: 105113
Rejestracja: sobota 28 maja 2005, 00:00
Lokalizacja: ze wsząd
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

Tiger z założenia jest terenówką dla rolnika a nie dla leśnika...
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Atlas
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 4243
Rejestracja: wtorek 10 lut 2009, 22:20
Lokalizacja: z duszy leśnej

Post autor: Atlas »

zul pisze:krótkiego auta terenowego
Góry to specyfika, ale najeździłem się już krótkimi i dziękuję. Długi, albo długi na moje drogi i kręgosłup.
Awatar użytkownika
zul
dyrektor generalny
dyrektor generalny
Posty: 14733
Rejestracja: poniedziałek 16 sty 2006, 00:25

Post autor: zul »

Atlas pisze:Góry to specyfika, ale najeździłem się już krótkimi i dziękuję. Długi, albo długi na moje drogi i kręgosłup.
Zgadzam się z tym Panem. A w skrytości cały czas śni mi się - nctwo Iława, gdzie robiłem staż...
Tam jeździłem wueską. 8)
ODPOWIEDZ