RAV4?

Samochody terenowe, testy, opinie, informacje...

Moderator: Moderatorzy

borowiak

Post autor: borowiak »

Jarek pisze:Podobno najlepiej poznaje się las i najwięcej o nim dowiaduje, kiedy spogląda się na niego chodząc po nim, a nie tylko zza szyby samochodu.
Najpierw trzeba do danego wydzielenia dostać się :wink: Przy 20 tys ha lasu w wielu kompleksach auto jest dość pomocne :wink:
Glaca
dyrektor regionalny
dyrektor regionalny
Posty: 6954
Rejestracja: czwartek 21 cze 2007, 13:18
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Glaca »

bielik pisze:Pierdoły niektórzy piszą(...)
Zgadza się. Też znam aż jednego leśnika co jeździ RAV-ką. Jednak uogólniając jest to wielkość w granicach błędu statystycznego i mogę także spokojnie napisać, że znani mi leśnicy nie używają tego modelu do pracy :roll:

A co do pisania w temacie 4x4 - jak już porównujesz awaryjność dwóch tak różnych aut jak samurai i outlander, to się trochę wysil i poszukaj aut z tego samego rocznika podobnie eksploatowanych. O różnicy w cenie zakupu nie wspomnę.
borowiak

Post autor: borowiak »

Glaca pisze:A co do pisania w temacie 4x4 - jak już porównujesz awaryjność dwóch tak różnych aut jak samurai i outlander, to się trochę wysil i poszukaj aut z tego samego rocznika podobnie eksploatowanych. O różnicy w cenie zakupu nie wspomnę.
Nawet nie chciało mi się tego pisać..... Wartość naprawy dwóch rys na Outlanderze jest równa wartości Samuraia :D Z drugiej strony zapraszam na przejażdżkę po "moich" lasach oba auta z właścicielami w typowy dzień pracy (obecnie) po to by porozmawiać szczerze na koniec dnia :wink:
Awatar użytkownika
Ferguson
leśniczy
leśniczy
Posty: 883
Rejestracja: sobota 12 maja 2007, 20:12
Lokalizacja: jestem z miasta

Post autor: Ferguson »

Dobra, spokój panowie. Temat to RAV4, więc wrzućcie na luz. Mimo, że na luzie jeździć nie należy :lol:
Lasy Państwowe-A family company
borowiak

Post autor: borowiak »

Ferguson pisze:wrzućcie na luz. Mimo, że na luzie jeździć nie należy :lol:
Jak to zrobić w automacie :wink:
Nawiasem mówiąc, nikt tu się nie denerwuje :)
Glaca
dyrektor regionalny
dyrektor regionalny
Posty: 6954
Rejestracja: czwartek 21 cze 2007, 13:18
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Glaca »

Ferguson pisze:Temat to RAV4, więc wrzućcie na luz.
Mi chodziło tylko o metodologie badań porównawczych :wink:
Awatar użytkownika
Piotrek
Admin
Admin
Posty: 105113
Rejestracja: sobota 28 maja 2005, 00:00
Lokalizacja: ze wsząd
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

borowiak pisze:Jak to zrobić w automacie :wink:
Tak jak ustawiasz autko do holowania - bieg na N i 4x4 też na N :wink:
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

textor
podleśniczy
podleśniczy
Posty: 272
Rejestracja: środa 07 sty 2009, 15:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: textor »

Sten pisze:Piotrek napisał/a:
20 litrów na pewno na 100 wypije

Jeep Jacka, ostatnio wziął mi na trasie coś koło tego, no ale ekonomicznie się nie prowadziłem. Raczej dla pracownika LP nie nadaje się ze względu na koszty paliwa.
20 l LPG to tyle samo co 12 l ON. Koszty paliwa porównywalne z Pajero

Jeśli chodzi o RAV-kę, to w moich okolicach jeżdżą 3. 1 5d i 2 3d. W zasadzie właściciele zadowoleni (właściciel długiej mniej) za wyjątkiem momentów napraw. Koszty eksploatacji nieco wyższe od średnich, a wytrzymałość w terenie nieco niższa.
ODPOWIEDZ